> | > Paletky očných tieňov Sleek i DIVINE

Paletky očných tieňov Sleek i DIVINE

Posted on sobota 8. februára 2014 | 6 Comments

Prajem Vám krásnu aj keď zamračenú sobotu, 

myslím, že paletky očných tieňov Sleek sú už natoľko známe, že ich netreba veľmi predstavovať. Ich pigmentácia, konzistencia i farebné varianty paletiek z nich robia favoritov u veľkej časti kozmetických nadšenkýň a zberateliek kozmetiky :-). 

Okrem toho majú paletky perfektnú veľkosť na cestovanie, nemusíte so sebou ťahať kopec tieňov, stačí hodiť do tašky jednu z paletiek a aj tak môže byť Vaše líčenie každý deň iné. Rozmery každej paletky sú približne 7,5 x 14 cm. Každá paletka obsahuje 12 očných tieňov, jeden tieň má hmotnosť 1,1 g a jeho priemer je cca 2 cm. Ako som už spomínala pigmentácia je excelentná, no aj napriek tomu sa v niektorých paletkách nájde tieň, ktorého pigmentácia je slabšia. 



Nebudem ďalej okolkovať a predstavím Vám rovno konkrétne paletky. Kvalita fotiek ako uvidíte opäť nič moc, okrem toho, že svetlo nie je ideálne tak hlavným problémom je moja neschopnosť urobiť rovnakú fotku každej paletke, takže tie fotky takto za sebou vyzerajú dosť zle, ale myslím, že účel splinili :)

AU NATUREL


  
OH SO SPECIAL  


 STORM

ORIGINAL

SUNSET

BAD GIRL

ULTRA MATTE V1

ULTRA MATTE V2


 SPARKLE 2 

CANDY

GARDEN OF EDEN


LAGOON

SUPREME


VINTAGE ROMANCE

 ACID

Budem rada ak mi napíšete či doma niektorú z paletiek máte, prípadne ktorá sa Vám páči najviac. Poteší ma aj ak mi dáte typ na paletku inej značky, s ktorou ste spokojné. 

Comments:6

  1. Ja mám Oh So Special a Vintage Romance a už si brúsim zuby na Gargen Of Eden :)
    Páčia sa mi úplne všetky, neviem ako odolám a nebyť toho, že už mám doma Urban Decay Naked všetky tri paletky, tak by som už mala aj paletku Naturel...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja sama sebe nerozumiem, lebo Vintage Romance som si nenechala, stále som si hovorila, že si ju odložím z ďalšej zásielky a nakoniec so to nestihla :(...A máte pravdu, všetky sú krásne...vždy keď sa líčim neviem sa rozhodnúť, ktorú použijem, lebo všetky majú úžasné tiene...

      Odstrániť
  2. Romie, ďakujem za fotky, takto si viem lepšie predstaviť odtiene. V budúcej objednávke určite zoberiem Sunset (dúfam, že tie červené odtiene nebudú na očiach vyzerať čudne) a možno Oh so special.
    Pribudú aj iné paletky? Konkrétne som chcela Snapshots.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, paletky určite pribudnú, mám v pláne naskladniť všetky varianty paletiek i DIVINE :-)

      Odstrániť
  3. Nedávno sme si z tvojho e-shopu objednali Garden of Eden a Bad girl http://nightowlsdaily.blogspot.sk/2014/02/sleek-paletky.html sú úplne úžasné a rozhodne máme ešte zálusk na Sunset a podľa týchto fotiek pozerám, že aj Supreme je veľmi zaujímavá. V tej Supreme sú všetky tiene matné? Lebo podľa tejto fotky vyzerajú, že hej. To by sa nám aj dosť hodilo.

    My máme 4 palety od Zoeva a tiež sú super, no tieto Sleek sa mi zdajú kvalitnejšie. Taktiež máme paletky od MUA a rôzne iné menšie paletky. Najlepšie tiene čo sa pigmentácie týka má podľa našich skúseností americká značka Wet n Wild, to je proste niečo neskutočné http://nightowlsdaily.blogspot.sk/search/label/Wet%20n%20Wild

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, som veľmi rada, že ste spokojné. Čo sa týka paletky Supreme, tak matné sú skoro všetky, vlastne iba jeden - biely vpravo hore obsahuje trblietky :-)

      Odstrániť

Ďakujem za všetky Vaše komentáre.

Všetky fotky, videá i články sú chránené autorským právom a nemôžu byť použité bez súhlasu autora. . Používa službu Blogger.