> | | > CARMEX - balzam na pery v kelímku

CARMEX - balzam na pery v kelímku

Posted on sobota 25. januára 2014 | No Comments

Krásnu sobotu prajem všetkým, 

dnes si dáme "minirecenziu" na produkt, ktorý síce nie je v ponuke eshopu, ale som s ním natoľko spokojná, že som sa rozhodla Vám o ňom napísať. Ako je už z názvu jasné, ide o známy balzam americkej značky CARMEX, ktorý poznajú ľudia snáď na celom svete. Priznám sa, že ešte donedávna som túto značku vôbec nepoznala, dozvedela som sa o nej od známych českých blogeriek Karolíny (Plumfoolery) a Lucie (GetTheLouk). Nakoľko obe dievčatá balzam tejto značky chválili, rozhodla som sa ho vyskúšať aj ja a tak som hneď zalovila na ebay a objednala som ho.


Musím maximálne pochváliť predajcu, pretože balíček bol doma bleskovou rýchlosťou. Objednávala som 29. decembra a už 8. januára bol kelímok so zázračnou mastičkou v mojich rukách. Navyše ani cena nebola vysoká, poštovné bolo zdarma, takže celá investícia bola 3 eurá a niekoľko centov.

Balenie obsahuje 7,5 g mastičky, ktorá mi farbou i konzistenciou pripomína tzv. hojivý zázrak od firmy Oriflame. Vôňa tohto produktu od Carmexu je príjemne mentolová, a balzam má po nanesení na pery jemne chladivý účinok.

Keď píšem o zázračnej mastičke, nemyslím to obrazne. Pre mňa ide naozaj o zázrak, pretože po žiadnom balzame, ktorý som doteraz používala som nemala tak dlho pocit hydratovaných pier ako v tomto prípade. Dokonca som jeho účinky testovala aj na poškodenej a vysušenej pokožke v oblasti nosa a okolo pier (v dôsledku nádchy). Doteraz som neverila, že niečo dokáže pokožku tak rýchlo zregenerovať, po necelých dvoch dňoch opakovaného natierania už po šupinkách nebolo ani stopy :-).


Po tejto príjemnej skúsenosti si určite zaobstarám aj ďalšie, rada by som skúsila aj balenie v tube i klasickú tyčinku. Na trhu sú okrem tejto už spomínanej "originál" verzie aj varianty s rôznymi arómami, napr. čerešňová, jahodová..takže stále je čo skúšať. :-)

A čo Vy? Ktorý balzam je pre Vás ten naj? Prípadne máte skúsenosť s Carmexom, či už balzamom na pery, alebo inými produktami tejto značky?

Leave a Reply

Ďakujem za všetky Vaše komentáre.

Všetky fotky, videá i články sú chránené autorským právom a nemôžu byť použité bez súhlasu autora. . Používa službu Blogger.