> > Novinky SLEEK na ESHOPE + odtiene rúžov Sleek

Novinky SLEEK na ESHOPE + odtiene rúžov Sleek

Posted on utorok 22. apríla 2014 | No Comments

Už je to pomerne dávno, čo som prispela nejakým článkom s fotkami produktov, preto dnes, keď prišiel balík s kozmetikou Sleek, rozhodla som sa odfotiť novinky. Keď už som mala fotoaparát v ruke, urobila som aj niekoľko fotiek rúžov, ktoré sú momentálne u nás dostupné. Pôvodne malo byť noviniek viac (objednané boli i triá Face Form a rozjasňovače GLO Face & Body). 

 Zľava: Pout Polish ( Frosting, Bare Minimum), Pout Paint (Minx, Milkshake), Paletka Del Mar

Na fb som od Vás dostala tip na ďalší produkt na pery, konkrétne POUT POLISH. Ide o tónovaný balzam, ktorý sľubuje ochranu, hydratáciu pier a ľahké zafarbenie. Úprimne, nemôžem zatiaľ tieto informácie potvrdiť, zatiaľ som ich ešte neskúšala. Momentálne sú na eshope dostupné dva odtiene - marhuľovo- nude Bare Minimum a ružový Frosting. 

Pout Polish - Bare minimum, Frosting



 Pout Polish - Frosting

 Pout Polish - Bare Minimum

Ďalšou z noviniek, čo sa týka produktov na pery, je už všade známy Pout Paint od Sleek-u. Je to excelentne pigmentovaná farba na pery. Na eshope sú zatiaľ asi najžiadanejšie odtiene - Minx a Milkshake
 Pout Paint - Minx
 Pout Paint - Milkshake

Ako ste si určite všimli, produkty sú zabalené vo fólii, takže som ich neotvárala, preto Vám nemôžem odtiene lepšie ukázať. 

Verím, že sa medzi Vami nájdu také, ktoré rovnako ako ja sledujú značku Sleek a vždy túžobne očakávajú s akou novou paletkou prídu na trh tentokrát. Keď som videla obrázok s paletkou Del Mar, bola to láska na prvý pohľad, paletka vhodná na jar a leto, plná pastelových odtieňov. Musím uznať, paletky, to je presne to, čím mňa Sleek nikdy nesklame. Na limitkách sa mi páčia aj ich nápadité balenia, a nie je tomu inak ani v prípade Del Mar. 





Dnes, keď som som sa k nej konečne dostala, úplne ma očarila. Už teraz mi hlavou behajú nápady na rôzne líčenia. Je pravda, že odtiene vyzerajú trochu inak ako na fotkách na oficiálnych stránkach, no aj tak je podľa mňa nádherná. Najviac ma zaujali odtiene BLUE MARLIN, PARADISE, FEEL EUPHORIC. 




Leto sa pomaly blíži, je čas vytiahnuť výrazné farby nielen zo šatníka, ale prevetrať ich i na perách... Preto som  rozhodla sa, že našu ponuku rúžov tejto britskej značky rozšírim. Prednosť som dala najmä matnej variante rúžov, ktoré sú bezkonkurenčné. Perfektná konzistencia, príjemné na perách, super výdrž a samozrejme nádherný matný finish. Varianta Sheen mňa osobne až tak za srdce nechytila...


Každý rúž je zabalený v krabičke...

Zloženie variant SHEEN a MATTE je pochopiteľne rozdielne...

V dolnej časti obalu rúžu je vždy nálepka označujúca odtieň a finish.  

 Zľava: Baby Doll, Liqueur, Barely There, Bare All

 Zľava: Stiletto, Heartbreaker, Pink Freeze, Amped

 Zľava: Papaya Punch, Mystic, Vamp, Plush

 Zľava: Russian Roulette, Tangerine Scream

Zľava: Pink Freeze, Amped, Mystic, Tangerine Scream, Papaya Punch, Heartbreaker, Plush

 Zľava: Stiletto, Russian Roulette, Vamp

 Zľava: Pink Freeze, Amped, Mystic

Zľava: Tangerine Scream, Papaya Punch, Heartbreaker

Ktorý je Váš favorit? Mňa najviac zaujal odieň Plush, ten som si hneď musela uchmatnúť. :-)

Leave a Reply

Ďakujem za všetky Vaše komentáre.

Všetky fotky, videá i články sú chránené autorským právom a nemôžu byť použité bez súhlasu autora. . Používa službu Blogger.